364
REGISTRES D
[i576]
Sur quoy, la matiere mise en deliberation et lec­ture faitte des Lettres missives du Roy en date du quinziesme du present mois d'Apvril, a esté con­clud, a visé et deliberé, attendu 1 a necessi té des affaires du Roy :
"Que ouverture sera faitte du Bureau de laditte Ville pour le fournissement de lad. somme de l mil livres de rente sur les receptes de Paris et Rouen : à la charge -toutes fois que ce soit de gré à gré sans aulcune contrainte, et que les rentes qui seront sur ce constituées ne pourront estre payées sur les autres assignations de laditte Ville; et oultre, que les pre­mieres rentes qui ont ja esté constituées sur lesd, receptes generalles M seront préalablement payées et acquittées, n
"Et oultre, a esté conclud, advisé et deliberé en laditte Assemblée, pour obvier à toutes surprises et inconveniens, que l'on ne logera plus aux faulxbourgs de lad. ville;
"Que l'on y fera bon guet et garde, lant de jour que de nuict;
"Que l'on en fera promptement vuider les armu­riers, que l'on les fera venir demourer dedans la ville;
"Le tout, jusques à ce que aultrement en ait esté ordonné, n
receptes generalles de Paris et Rouen, suivant les Lettres missives du Roy cy devant transcriptes, que sur les autres affaires, sont comparuz Messieurs :
de Louans, Prevost des Marchans;
d'Aubray, Parfaict, Le Prevost, Le Gresle,
Messieurs :
le premier president de Thou, piesidentde Mersant, president de S' Mes­myn,
Marcel,
Le Lievre,
de Chomedey,
Aubery,
Sanguyn,
de Jumeauville,
de Courlay,
Budé,
de Palluau,
de Montmagnye,
Le Prebtre,
Eschevins;
[Conseillers].
DCC. — [Injonction aux Cappitaines] pour faire garde aux faulbourgs
TANT JOUR QUE NUICT.
16 avril 1076. (Fol. 3oi v°.)
#e par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
"Il est enjoinct à Guillaume Boucher, Capitaine des faulxbourgs S' Victor, de faire bonne et seure garde esdictz faulxbourgs, tant jour que nuict; et pour ce faire, assembler el appeller avecq tabourin sonnant, dès ceste nuict prochaine, tous et chascuns les bourgeois et habitans de la Dixaine, pour ob­viera toutes surprinses : sans y faire faulte, attendu mesmes que c'est pour la conservation desdictz faulx­bourgs esquelz, au défault de bonne et seure garde, sera mise garnison en leurs maisons pour faire la­ditte garde à leurs despens.
"Et oultre, luy est enjoinct mettre et poser cen-
linelles par chascune nuict le long des fosse/, et tranchées, aux lieux et endroictz les plus necessaires en sondict quartier.
• "Et semblablement est enjoinct aux Cappittaines les plus proches des barrières desdictz faulxbourgs, de fermer par chascune nuict lesdittes barrières à clef, et garder seurement lesdittes clefz eulx mesmes : le tout suyvant le trés exprès commandement du Roy.
"Faict au Bureau, le seizeiesme jour d'Apvril mil cinq cens soixante seize."
Pareilz Mandemens aux fins que dessus ont esté envoyez à tous les Cappitaines des aultres faulxbourgs de laditte ville, ledict jour.
C Ce passage vise l'acte de cousiitution d'une somme de 9,074 livres 19 solz 7 deniers tournois de rente, qui fut l'objet de la délibération de l'Assemblée du 7 mai 1575 : ci-dessus, art. CCCCLXII.